torek, 13. junij 2023

Stavanger

Danes pa je bil resnično le dan počitka. Parkirana sva ob marini skupaj z veliko drugih avtodomov iz Nemčije in Francije. Tu je mirno, veliko zelenja in lepa kulisa pisanih lesenih hiš na drugem bregu.

Podala sem se le na sprehod po pešpoti ob obali, medtem ko je Bojan odšel v center mesta urejat zadeve z dostopom do interneta. Je kar zalogaj urediti to tu na Norveškem. Potrebujeva pa ga za preostali del potovanja, saj domačih podatkov ni dovolj za EU. 

Kupil je simkartico Lycamobile za 49 kron in jo preko interneta napolnil z za naju eno izmed najugodnejših možnosti. Baje deluje tudi v drugih državah EU.

Proti jutru sem slišala nekaj japljic dežja, a ko sva vstala, je bilo nebo že delno jasno, dan pa precej topel in sončen.
Na sprehodu ob obali sem srečala veliko tekačic in sprehajalcev psov. Tudi grmovnice so bujno cvetele ob poti.
Na rtu celotno področje pokrivajo lične bele hiške z urejenimi vrtovi, zelenimi živimi mejami. Tu je lepo urejen vrtičkarski del mesta. 
Sledila sem zemljevidu na tabli in se ustavila le v dveh zalivih, kjer so se živahno igrali in plavali šolski otroci ob asistenci učiteljev. 

Preostali del dneva mi je družbo delala knjiga. 








Ni komentarjev: