sreda, 28. junij 2023

Do Lofotskih otokov

Za spremembo sva se zjutraj zbudila v megleno jutro.
Po vročem včerajšnjem dnevu,  se je zgleda vlažen oceanski zrak premaknil na obalne kraje in se zgostil v meglo, iz katere je prišlo.
Odpravljava se na Lofotske otoke. Iz parkirišča, kjer sva prespala, se premakneva v bližino pristanišča, kje sva počakala na trajekt.
(S spleta)

Zaradi megle in le dveh ur časa se nisva odločila pokukati v center mesta Bodø, ki leži na polotoku severno od polarnega kroga. Je ena od metropol severne Norveške in je znana izhodiščna točka za Lofotske otoke.
Po kosilu se odpraviva do trajekta, ki je imel odhod ob 13:30 (cena 185 €). Veliko število vozil je že čakalo v vrsti, vsi pa so ga morali predhodno rezervirali, saj so v dnevnih terminih hitro popolnjena mesta.
Vožnja s trajektom, kljub mirnemu mirju, ni bila prav prijetna, saj se je ves čas zibal. Poleg tega smo se potniki gnetli v edinem prostoru ob restavraciji. Slab zrak, gneča in zibanje je pri naju obeh povzročilo malo glavobola in slab občutek v želodcu. Vožnja je namreč trajala cele 4 ure.

Brala sva, se pogovarjala in načrtovala obisk otokov, da nama je čas hitreje minil.
Ko smo se izkrcali in sva želela v bližnji kamp, naju je tam ustavila tabla z  napisom 'Full'. Šla sem povprašati, če se slučajno najde vsaj en prostor za avtodom, a so mi povedali, da bo prostor šele jutri po 9. uri.
Tako je Bojan moral z aplikacijo Park4night poiskal primerno parkirišče v bližini. Na srečo je v bližini večje parkurišče, sicer plačljivo (250 kron, 20 €), a udobno in mirno.
Jutri najprej odideva v kamp, potem pa začneva raziskivanje otokov s skuterjem. Se že veselim.