torek, 12. marec 2024

Proti Portu

Dan 10

Prva noč brez dežja, jutro pa megleno. Po nakupu hrane v bližnji veliki trgovini, se po avrtocesti odpraviva proti Portu in zapuščava hladen in deževen sever Španije. 

Prometa je malo, zato je vožnja minila hitro in udobno.  Parkirala sva se v kampu na obrobju Porta. Prijeten in poceni kamp (15 € za dva dni).
Kako prijetno je postalo vreme, pomladno sonce že bolje greje, ni vetra in jaz uživam, ker mi ni več mraz :).
Pripraviva si kosilo, in ker sva tu pridobila eno uro, imava še veliko časa za sprehod po bližnji obali.
Ovalni dolgi peščeni zalivi, posejani z večjimi ali manjšimi gladkimi balvani,  se kopljejo v bucnih valovih oceana. 
Vzdolž obale teče dolga lesena sprehajalna pot, ki je bila ob današnjem lepem sončnem vremenu polna sprehajalcev. Na terasah restavracij je ob pijači opazovalo obalo veliko starih in mladih. 
Uživala sem ob iskanju lepih posnetkov valov in plaže.  Na Portugalskem sem bila že velikokrat in vsakič so me njihova obmorska mesta prevzela. 
Jutri se bova s kolesi odpravila do cemtra Porta.  Se že veselim.

Ni komentarjev: