Že daljčasa spremljam kakovostna gradiva Nika Peacheya, ki pogosto objavlja na temo IKT pri pouku jezika, uporabno pa je tudi pri vseh ostalih predmetih. Čeprav sem nekaj podobnega že napisala v svojem blogu iz lastnih izkušenj, menim, da bi lahko prišlo prav, če objavim tudi to gradivo, ki sem ga prevedla.
Za kakovosten prehod
iz fizične učilnice v virtualno učno okolje, morajo učitelji obvladati 6
glavnih področij spretnosti in znanja
•
Mirna soba
• Dobra
osvetlitev s prave strani
• Pravilno
nameščena kamera
• Enostavno
ozadje
•
Brez zvočnih in gibalnih motenj
•
Hladno in dobro prezračeno
Tehnično
•
Uporabiti slušalke
• Uporabiti
mikrofon
•
Razumeti nastavitev
•
Izklop zvoka / videa
•
Odpravljati težav
• Deliti
zaslon računalnika
•
Deliti gradivo
• Omogočiti
'breakout rooms' ločene sobe (Zoom)
•
Uporabiti zavihke brskalnika
•
Ustvariti QR kode
•
Izbrati digitalna orodja
•
Varovati zasebnost
• Razumeti sledenja podatkov
Medosebno
•
Nanašati se na osebnost kamere in projekta
•
Vzpostaviti stik z očmi
•
Uporabiti govorico telesa
• Paziti
na pravo razdaljo do kamere
•
Uporabiti glas
• Vstati
in se gibati
• Razumevati odnose in team building
Pedagoško
•
Ustvariti angažiranost in interakcijo med učenci
•
Spremljati interakcijo učencev
•
Dajati povratne informacije o uspešnosti učencev
•
Oceniti in spremljati dolgoročni napredek
•
Prilagoditi gradiva
• Razumevati
izdelavo računalniško podprtih navodil
•
Sestaviti mešano učenje (v živo in na daljavo)
•
Razviti usposabljanje učencev in dobre učne navade
•
Razviti portfelj učencev
Vedenjsko
•
Slediti kodeksu ravnanja
•
Spremljajti varnost, zasebnost, oblačenje učencev itd.
•
Razumeti postopke poročanja
•
Graditi zavest o posledicah
•
Upoštevati zakone o avtorskih pravicah
•
Učinkovito upravljati s svojim časom
•
Delati kot del tima
Motivacijsko
•
Razumevanje vpliva izolacije
•
Ustvari socializacijo med učenci
• Ustvariti
projekte za učence
•
Razviti načrt učenja učencev
•
Postaviti učne cilje
•
Prepoznati dosežke
• Uporabljati
video vodiče
• Uporabljati
portfelje za prikaz napredka učenca
Ni komentarjev:
Objavite komentar