Predstavljena objava

Povezave do potovanj z avtodomom

Tu so zbrane povezave do naslovnih blogov najinih daljših potovanj z avtodomi, od 7.dalje z našim            WEINESBERG,...

sreda, 15. julij 2020

USPOSABLJANJE UČITELJEV ZA UČENJE NA DALJAVO


Že daljčasa spremljam kakovostna gradiva Nika Peacheya, ki pogosto objavlja na temo IKT pri pouku jezika, uporabno pa je tudi pri vseh ostalih predmetih. Čeprav sem nekaj podobnega že napisala v svojem blogu iz lastnih izkušenj, menim, da bi lahko prišlo prav, če objavim tudi to gradivo, ki sem ga prevedla. 

Za kakovosten prehod iz fizične učilnice v virtualno učno okolje, morajo učitelji obvladati 6 glavnih področij spretnosti in znanja

 Okoljsko

• Mirna soba

• Dobra osvetlitev s prave strani

• Pravilno nameščena kamera

• Enostavno ozadje

• Brez zvočnih in gibalnih motenj

• Hladno in dobro prezračeno

 

Tehnično

• Uporabiti slušalke

• Uporabiti mikrofon

• Razumeti nastavitev

• Izklop zvoka / videa

• Odpravljati težav

• Deliti zaslon računalnika

• Deliti gradivo

• Omogočiti 'breakout rooms' ločene sobe (Zoom)

• Uporabiti zavihke brskalnika

• Ustvariti QR kode

• Izbrati digitalna orodja

• Varovati zasebnost

• Razumeti sledenja podatkov


Medosebno

• Nanašati se na osebnost kamere in projekta

• Vzpostaviti stik z očmi

• Uporabiti govorico telesa

• Paziti na pravo razdaljo do kamere

• Uporabiti glas

• Vstati in se gibati

• Razumevati odnose in team building

 

Pedagoško

• Ustvariti angažiranost in interakcijo med učenci

• Spremljati interakcijo učencev

• Dajati povratne informacije o uspešnosti učencev

• Oceniti in spremljati dolgoročni napredek

• Prilagoditi gradiva

• Razumevati izdelavo računalniško podprtih navodil

• Sestaviti mešano učenje (v živo in na daljavo)

• Razviti usposabljanje učencev in dobre učne navade

• Razviti portfelj učencev

 

Vedenjsko

• Slediti kodeksu ravnanja

• Spremljajti varnost, zasebnost, oblačenje učencev itd.

• Razumeti postopke poročanja

• Graditi zavest o posledicah

• Upoštevati zakone o avtorskih pravicah

• Učinkovito upravljati s svojim časom

• Delati kot del tima

 

Motivacijsko

• Razumevanje vpliva izolacije

• Ustvari socializacijo med učenci

• Ustvariti projekte za učence

• Razviti načrt učenja učencev

• Postaviti učne cilje

• Prepoznati dosežke

• Uporabljati video vodiče

• Uporabljati portfelje za prikaz napredka učenca


Ni komentarjev: