Predstavljena objava

Povezave do potovanj z avtodomom

Tu so zbrane povezave do naslovnih blogov najinih daljših potovanj z avtodomi, od 7.dalje z našim            WEINESBERG,...

sreda, 15. julij 2020

NASVETI ZA IT EKIPE ZA PRIRAVO DELA OD DOMA


Glede na letošnjo COVID19 situacijo v šolstvu, se je za jesen potrebno dobro pripraviti, da nas nič ne bo več presenetilo. Brskala sem različna tuja gradiva in našla nekaj dobrih. Povzela sem in strnila nekaj pomembnih v spodnjem gradivu. 

Tehnologija je ključnega pomena za pomoč ljudem, da ostanejo povezani v času, ko se od nas zahteva socialna distanca in izolacija. Tu je osem nasvetov Westerndigitalza ekipe IT, s pomočjo katerih bo prehod gotovo uspešnejši.

1) Ne čakajte - začnite danes (dobesedno, zdaj)

Izkoristite današnji čas, da se pripravite na situacijo, ko bodo morda vaši učitelji in učenci morali varno dostopati do aplikacij in podatkov z oddaljenih lokacij. Če boste korak naprej s svojo podatkovno infrastrukturo, pravilniki in dokumentacijo, boste v kritičnem času zagotovili nemoten prehod.

2) Preizkušajte ga toliko časa, dokler ga ne zlomite

Preizkusite svoje sisteme, da zagotovite zmogljivost, zanesljivost in razširljivost. Preizkusite aplikacijsko in strojno infrastrukturo pri največji obremenitvi; ugotovite, koliko sočasnih povezav lahko podpira vaš VPN; za preizkus pošljite celotno IT ekipo na delo od doma. Ugotovite, kje so vrzeli v oddaljenih operacijah, saj je veliko bolje videti, kaj se dogaja v testnem scenariju. Torej, vnaprej preverite, kje so vaše šibke točke, in jih odpravite zdaj.

3) Izboljšajte vse o komunikacijskih in varnostnih orodij

Čas je za racionalizacijo uradnih orodij, ki naj bi jih uporabljali zaposleni, predvidevajte, da se te storitve lahko spreminjajo (morda boste morali pregledati svoje pogodbe) in postavite dokumentacijo, kako jih namestiti in uporabljati.

4) Pripravite se na spremljanje s podporo 24/7

V vsaki novi situaciji boste morali natančno spremljati infrastrukturo, da se boste lahko v realnem času odzvali na kakršne koli pomanjkljivosti. Zaposleni, ki uporabljajo popolnoma novo tehnologijo v novi situaciji, pričakujejo večjo podporo IT kot običajno in različne ure dneva.

5) Vzpostavite pravila za prenosnike, storitve in periferne naprave

Vzpostaviti boste morali pravilnike, kako lahko vaša šola podpira zaposlene doma pri vsem, od internetnih storitev, računalniških naprav ali drugih naprav. Nekaj ​​vprašanj, ki jih morate raziskati:

• Koliko zaposlenih bo za poučevanje od doma potrebovalo prenosni računalnik? Koliko jih lahko zagotovite?

• Ali bo podjetje plačevalo internetne ali telefonske storitve?

• Kaj, če nekdo nima internetnih storitev ali mora hitrost nadgraditi?

• Kakšna je politika naročanja in zagotavljanje zunanjih naprav, kot so tipkovnice, monitorji, slušalke itd.?

6) Ustvarite praktično dokumentacijo (in dostopnost)

Bolj kot lahko podpirate in omogočite učiteljem delo od doma in uporabo ustreznih orodij, bolj lahko vplivate na kakovost pouka in zadovoljstvo zaposlenih. Pripravite pravo dokumentacijo, ki bo vsem omogočila boljše delo - tako končnim uporabnikom doma kot vašemu IT timu. Zagotovite mesto, kjer lahko zaposleni dostopajo do navodil za namestitev vseh aplikacij in orodij , ki jih potrebujejo.

7) Avtomatizirajte. Ponovite.

Zdaj je čas, da raziščete, kaj je še mogoče avtomatizirati v vaših delovnih procesih IT, zlasti ko gre za vprašanja o podpori. Vse, kar je mogoče avtomatizirati, bo vaši skupini omogočilo, da ne skrbi o tehnologiji, pač pa se osredotoči na bolj zapletene vsebinske naloge.

8) Skupaj postavite boljši 'domači urad'

Ne glede na to, ali gre za nasvete, kako postaviti namenski delovni prostor, urediti ergonomijo, delati v prostorih, ki so v skupni rabi z družino, morali boste pomagati, da se vaši učitelji počutijo produktivni in povezani tudi od doma. Uporaba več načinov komunikacije je priporočljiva - vodniki, klepeti, skupna srečanja - ljudem pomagajo le do boljšega učinka, pač pa so vzor, kako ostati bolje povezani v virtualnem svetu.

Tehnologija je ključnega pomena za pomoč ljudem, da ostanejo povezani v času, ko se od nas zahteva, da ohranjamo socialno distanco. Take nenadne spremembe so zahtevne tako za IT infrastrukturo kot za moralo zaposlenih. Boljše IT ekipe lahko pomagajo, da se zaposleni počutijo opolnomočeni, poiščejo nove načine povezovanja in ohranjajo pozitiven odnos do dela.

 


Ni komentarjev: