četrtek, 18. junij 2009

Inari v polnočnem soncu

Četrtek, petek 18.6,09, 19.6.09

Tokrat nas je že drugič po oblačnem dnevu presenetilo polnočno sonce v polnem sijaju. Čeprav sem že skoraj spala, me je posebna rumenkasta svetloba, ki je nenadoma zasvetila skozi debele zavese v sobi, opomnla, da je polnočno sonce 'na pohodu'. Vzela sva aparat in naredila nekaj posnetkov z balkona najine sobe. Obrnjena je proti soncu in zato sva z užitkom občudovala to posebnost teh krajev. Udeleženci so zunaj iskali najboljše točke za slikanje Laponskega sonca.







Četrtek je sicer izzvenel v delu z ejournalom, saj so udeleženci postali že pravi eksperti. Moja skupina C je delovna in zelo zainteresirana in v veselje mi je deliti z njimi moje izkušnje. Po 17.00 uri je del skupine odšel na polet nad jezerom, nato je bila večerja in po večerji se je večina odpravila na farmo severnih jelenov. Z Bojanom pa sva šla 'down town' po nakupih spominkov. Termometer je sicer kazal 9°C, a ker je pihal leden veter z jezera, sem imela občutek, da je le okrog 0°C, brrrrrr... Oblečena sem bila v vsa topla oblačila, kar sem imela s seboj, pa me je vseeno zeblo.



Ni komentarjev: