nedelja, 22. junij 2014

Spinning Marathon Soča 2014



Tudi tokrat mi je uspelo udeležiti se spinning marathona, čeprav sem ga odpeljala le polovico, saj sem vozila v paru s kolegico. Bil je lep sončen dan, Soča je kot prekrasna kulisa dogodku dala svojo piko na i. 


Vsi smo bili dobre volje, imeli smo dobre mojstre, ki so izvedli zanimive ure. Vsekakor je to družba pozitivnih ljudi, ki želijo narediti nekaj zase ali kot je rekel Jarek iz Poljske, "Be one with your bike and do your best, as you payed for it." :) 


Irena, naša šefica Zdravega gibanja se vedno potrudi v nulo, tako da nikoli ne zmanjka napitkov, koščkov osvežilnega sadja, ki ga servirajo med urami, raznih energijskih dodatkov in nepogrešljive dobre volje. 


Spet sje bila z nami tudi Michelle iz GB, ki s svojim nasmehom daje zagon svojim uram.

Vse skupaj se zaključi ob dobri pašti in zabavi. Udeležba je vedno mednarodna (Italija, Madžarska, Poljska, GB...). 


Kljub vročemu sončnemu popoldnevu smo kot za stavo vrteli pedale... Vesela sem, da sem uspela odpeljati vse tri ure zaporedoma. Na drugo leto, na ponovno srečanje ob Soči, smo si vsi obljubili.

Ni komentarjev: