sobota, 4. april 2020

Obrnjeno učenje - 4 stebri

OBRNJENO UČENJE - štirje stebri




Intervju na radiu Koper - O obrnjenem učenju, Viljenka


Video razlaga, ki jo učenec predela doma, sprosti čas za poglobljene aktivnosti, ko smo v razredu! To je bistven princip obrnjenega učenja. 



Obrnjeno učenje / Flipped Learning sledi štirim stebrom (F-L-I-P):


1. Flexible Environment - Prilagodljivo okolje:
Vzpostavite okolje in časovne okvire, ki študentom omogočajo, da po potrebi sodelujejo in razmišljajo o svojem učenju.

2. Learning Culture - Učna kultura:
Študentom omogočite, da se vključijo v dejavnosti, ne da bi bil učitelj v ospredju.Podprite te dejavnosti in jih z diferenciacijo in povratnimi informacijami naredite dostopne vsem učencem.

3. Intentional content - Namenska vsebina
Omogočite koncepte, ki prednostno nastopajo v neposrednem pouku, da jih lahko učenci uporabijo tudi, ko so sami.

4. Professional Educator - Poklicni izobraževalec:
V razredu v realnem času poskrbite za neposreden dostop do posameznih učencev, skupin in celega razreda.
Izvajajte tekoče formativne oblike preverjanja znanja pri delu v razredu z opazovanjem in s snemanjem podatkov, da boste to lahko uporabili pri pouku v prihodnje.




Ni komentarjev: