torek, 28. april 2020

Hitreje do izdelave Google Obrazcev

Sestavljanje testov v Google Obrazcih je kar zamudno delo, zato vam bo morda prišla prav informacija, kako zadevo lahko poenostavimo. 

Osnovni koraki na kratko:

Prvi korak
  1. Izdelajmo test v urejevalniku besedil. 
  2. Shranimo test v .doxs in .PDF obliki.
Drugi korak
  1. PDF dokument naložimo v Google Drive (v ustrezno mapo, da bo struktura urejena)
  2. V Google Drive namestimo dodatek (Add-ons) Automagical Form
  3. Izberemo PDF dokument s testom in ga odpremo z Automagical Form.
  4. V prikaznem okencu uredimo in počistimo vsebino testa, če je potrebno.
  5. Ustvarimo Google Obrazec.
Tretji korak
  1. Odpremo Google obrazec
  2. Pričnemo z urejanjem vprašanj in dodajanjem možnih odgovorov.
  3. Ne pozabimo na možnost časovne omejitve, če je smiselno.
  4. Obrazec s testom je pripravljen za uporabo.
Zakaj je ta postopek in rešitev pomembna? Nedvomno je delo veliko preglednejše, ko sestavljamo test v urejevalniku besedil. Lažje določamo, kako naj si vprašanja sledijo, hitreje opazimo morebitne napake in seveda je celoten test lažje opredeliti po dolžini. Avtomatiziranje prenosa testa kot celote prihrani predvsem na času. Obstaja sicer možnost 'kopiraj/prilepi' vsako vprašanje in odgovore posebej, kar pa je nerodno in zamudno. :)

Oglejte si še video vodič zgoraj omenjenga postopka. 



1 komentar:

martina pravi ...

Hvala za vse uporabne informacije in nasvete,ki jih nesebicno delite z nami. In povrh vsega se vse zastopim��������