sreda, 18. oktober 2017

Espinho - Portugal

Tudi tokrat sem se odpravila na kratek obisk obmorskega turističnega mesta Espinho, ki me vsakokrat navduši. Uživala sem na sprehodu ob obali oceana, ki je nemiren vabil srfarje v svoje valove. Zbralo se jih je na destine in uživali so ob premagovanju vodne sile, eni bolj spretno, drugi manj. Slika je bila popolna. 

Čisto lahko bi cel dan preživela na teh peščenih plažah, a ne z ležanjem in sončenjem, mimogrede, sredi oktobra je bilo 29 stopinj, pač pa ob bosonogi hoji po prijetno toplem pesku, iskanju školj in lepih okroglih kamenčkov, ki jih je zlizalo morje. 



Morje te magično potegne v neskončnost in te povezuje s krajih, ki jih liže ob svojem popotovanju okoli sveta. Tako se počutiš zares del tega velikega čudeža, zemlje. :)
Espinho je polno turistov, trgovinic, igralnic in restavracij. Tokrat sem morala tudi sama v šoping, saj me je presenetilo vroče poletno vreme, s seboj pa sem imela le jesenska oblačila. Še sreeča, da je bila poletna ponudba oblačil že večkrat znižana in je bil strošek zanemarljiv ;).

Ni komentarjev: