sreda, 18. oktober 2017

Coimbra - Portugalska

Imela sem dva prosta dneva, zato sem se odzvala povabilu dolgoletnega prijatelja Zeja, da ga obiščem v Coimbru. Coimbra je srednjeveška prestolnica Portugalske in mesto največje univerze. V portugalski zgodovini uživa velik pomen. Čudovit je pogld na  zgodovinsko mestno jedro, ki se spušča po pobočju na vzhodnem bregu Rio Mondego: to je prekrasen večbarvni kolaž zgradb, ki segajo skoraj tisočletje daleč v zgodovino. 





Ze mi je predstavil vse lepote tega mesta, kjer na vsake koraku srečaš študente odete v črna pregrinjala, kljub sončni pripeki.




Vzpela sva se po strmih ozkih ulicah do vrha, od koder je prekrasen razgled na mesto in reko. 

Ob poletnih večerih stari kamniti zidovi mesta zaživijo ob zvokih portugalske kitare in  fada.

Ob vznožju pa raste sodobni del mesta s sprehajalnim parkom ob reki, s terasami in restavracijami, čudovita pešpoti čez Mondego in obsežni nakupovalni kompleksi.



Obiskala sva zanimiv, nekakšen mini mundus, Portugal dos Pequenitos, kjer otrokom in ostalim obiskovalcem predstavijo pomembnosti Portugalske in njenih bivših kolonij v miniaturi. Zelo slikoovito in zanimivo.




Po okusnem poznem kosilu v eni od restavracij in sprehodu ob reki, sem se odpravila nazaj v Porto. Coimbra je še eno izmed portugalskih mest, ki mi je prirasla k srcu, seveda tudi zaradi prijaznih ljudi, dobre hrane in prijetne sproščene atmosfere.  

Ni komentarjev: