petek, 4. junij 2010

Inari, Laposnka 2010

Danes, 3.6.2010, proti večeru, ki tu sedaj pravzaprav ni pravi večer, saj sonce sploh ne zaide v tem letnem času, sem se ponovno vrnila v Inari. Tokrat sem tu že tretjič. Sodelujem z EUNEOS organizacijo, ki v okviru Comeniusa organizira seminar za EU učitelje na temo projekti in e-časopis (eJournalizem).

Ko sem izstopila iz letala, me je razveselil pogled na sedaj že dobro znano okolje, deželo Sami ljudstva, Laposnko. Kamor ti seže oko se razprostirajo gozdovi z nizkimi borovci in podrastjem, tu pa tam se raztezajo močvirja, vse skupaj pa doponjujejo nešteta jezera, ob njih travnata obala in z lišajem pokriti sivorjavi kamni. Če imaš srečo, te na cesti ali ob njej presenetijo čisto pravi severni jeleni in slika je popolna. Na vsakem koraku uživaš spokojen mir narave.

Veselim se jutrijšnjega pohajkovanja po okolici hotela Kultahovi. Šla bom najbrž navzgor ob reki, da se naužijem pogleda na ta tako drugačen svet.

Do Helsinkov sem se peljala skupaj s še tremi kolegi iz Slovenije Silvo, Matjažem in Matejo, ki se mi bodo pridružili kot udeleženci seminraja v nedeljo.



1 komentar:

Anonimni pravi ...

Vili in vsi Slovenci v Inariju,

lepo vas pozdravljam in vam želim obilo nepozabnih trenutkov. Bi se vam kar pridružila in podoživela svoje lanskoletne.

Lp iz Celja. Nataša