Predstavljena objava

Povezave do potovanj z avtodomom

Tu so zbrane povezave do naslovnih blogov najinih daljših potovanj z avtodomi, od 7.dalje z našim            WEINESBERG,...

petek, 17. julij 2020

SMERNICE ZA IZVAJANJE UČNEGA NAČRTA IN OCENJEVANJA NA DALJAVO

Raziskave in praksa nam kažejo, da bodo učenci uspešni pri učenju od doma, ko bodo učitelji:

• učencem in staršem / družinam dali informacije o tem, kako in kdaj se lahko obrnejo na učitelje,

• vzdrževali redne stike z učenci in družinami,

• ustvarili in sporočili urnik ali koledar, ki prikazuje, kaj se od učencev pričakuje - na primer, kaj bodo morali storiti do kdaj,

• redno obveščali učence in družine o napredku pri učenju,

• se izogibali preobremenjenosti učencev, ne preveč učnih dejavnosti naenkrat - na primer za cel mesec dela vnaprej,

• načrtovali učne dejavnosti, ki bodo obravnavale dogovorjene cilje posameznih izobraževalnih načrtov,

• staršem zagotovili gradiva, ki ustreza nivoju učnega načrta in so v pomoč pri učenju njihovih otrok,

• načrtovali mešanico sinhronih (v realnem času) in asinhronih (ne v realnem času) spletnih možnosti učenja, če imajo učenci dostop do ustreznih tehnologij,

• uravnotežili posamezne dejavnosti / naloge s sodelovalnimi dejavnostmi, ki učencem omogočajo, da sodelujejo med seboj na spletu - če je primerno in tehnologije lahko to omogočajo,

• vključevali različne dejavnosti / naloge - na primer ustvarjalne, refleksivne, analitične, krajše in daljše.

Pomembne so povratne informacije učiteljev in njihovi nasvetih in ideje za podporo učenju od doma.

 

OCENJEVANJE IN PREVERJANJE ZNANJA PRI UČENJU OD DOMA

Veliko je tudi dilem o načinu preverjanja in ocenjevanja znanja. Tu sem zbrala nekaj tez, ki so jih na to gtemo opredelili v Avstraliji. Morda nam pridejo prav.

·       Učenje učencev je treba sprotno spremljati in ocenjevati in mora biti del cikla poučevanja in učenja.

·       Uporabiti je potrebno tako formativne kot tudi sumarne strategije ocenjevanja pri spremljanju napredka in obveščati o bodočem poučevanju.

·       Učitelji morajo učencem posredovati povratne informacije o njihovem učenju v skladu s komunikacijskim načrtom šole.

Količina ocenjevanja je različna

Glede na to, da so šole sprejele spremenjene načrte poučevanja in učenja in da je ocenjevanje lahko bolj zahtevno pri učenju iz domačega okolja, bo morda treba zmanjšati pogostost, širino in količino ocenjevanja ter povratne informacije bi bilo potrebno prilagoditi.

Šole bodo morale upoštevati:

     kako, kdaj in koliko dokazov o učenju se bo zbralo glede na to, da so možnosti za neposredno opazovanje, konference in spraševanje omejene,

     kako in kdaj bodo učitelji študentom posredovali povratne informacije o njihovem delu in učenju.

Različni načini ocenjevanja učenja učencev pri učenju iz domačega okolja vključujejo:

     vzpostavitev rednih prijav v sistem in priložnosti, da učenci zastavljajo vprašanja in delijo delo prek obstoječih šolskih procesov ali protokolov, ki so bili razviti za to obdobje,

     študentom ponuditi informacije o tem, kako bi lahko samoocenili svoj razvoj spretnosti pri določanju učnih dejavnosti (npr. Uporaba vzorcev, video posnetki demonstracij, rubrike za samoocenjevanje ali medsebojno ocenjevanje),

     razmislek o tem, kako prilagoditi metode formativnega ocenjevanja in načine zbiranja dokazov o učenju študentov (npr. To lahko vključuje uporabo digitalno zasnovanih strategij za formalno ocenjevanje in merjenje napredka študenta.

Če ni spletnih možnosti, s telefonskimi klici ali e-poštnimi sporočili za merjenje uspešnosti in napredka študenta).

    Preučitev, kako prilagoditi dejavnosti sumarnega ocenjevanja. Na primer, od učencev zahtevati, da predložijo naloge (npr.besedila, teste, naloge) prek obstoječih spletnih povezav.

   Potrebna je nadaljnja uporaba različnih načinov in orodij za zagotavljanje stalnih, ciljnih in smiselnih povratnih informacij.

Uporabna orodja

Orodja, ki so lahko koristna v tem postopku:

     obstoječi šolski sistemi za upravljanje učenja in komunikacije med učenci in starši

    spletna orodja za video konference in komunikacijo

     spletni obrazec in orodja za anketiranje

     E-naslov

     ustvarjanje in urejanje zbirk dokumentov na spletnih straneh

     deljeni sistem dokumentov.


Gradivo: Victoria State Goverment uradni portal

Uporabno tudi: European Commission

sreda, 15. julij 2020

NASVETI ZA IT EKIPE ZA PRIRAVO DELA OD DOMA


Glede na letošnjo COVID19 situacijo v šolstvu, se je za jesen potrebno dobro pripraviti, da nas nič ne bo več presenetilo. Brskala sem različna tuja gradiva in našla nekaj dobrih. Povzela sem in strnila nekaj pomembnih v spodnjem gradivu. 

Tehnologija je ključnega pomena za pomoč ljudem, da ostanejo povezani v času, ko se od nas zahteva socialna distanca in izolacija. Tu je osem nasvetov Westerndigitalza ekipe IT, s pomočjo katerih bo prehod gotovo uspešnejši.

1) Ne čakajte - začnite danes (dobesedno, zdaj)

Izkoristite današnji čas, da se pripravite na situacijo, ko bodo morda vaši učitelji in učenci morali varno dostopati do aplikacij in podatkov z oddaljenih lokacij. Če boste korak naprej s svojo podatkovno infrastrukturo, pravilniki in dokumentacijo, boste v kritičnem času zagotovili nemoten prehod.

2) Preizkušajte ga toliko časa, dokler ga ne zlomite

Preizkusite svoje sisteme, da zagotovite zmogljivost, zanesljivost in razširljivost. Preizkusite aplikacijsko in strojno infrastrukturo pri največji obremenitvi; ugotovite, koliko sočasnih povezav lahko podpira vaš VPN; za preizkus pošljite celotno IT ekipo na delo od doma. Ugotovite, kje so vrzeli v oddaljenih operacijah, saj je veliko bolje videti, kaj se dogaja v testnem scenariju. Torej, vnaprej preverite, kje so vaše šibke točke, in jih odpravite zdaj.

3) Izboljšajte vse o komunikacijskih in varnostnih orodij

Čas je za racionalizacijo uradnih orodij, ki naj bi jih uporabljali zaposleni, predvidevajte, da se te storitve lahko spreminjajo (morda boste morali pregledati svoje pogodbe) in postavite dokumentacijo, kako jih namestiti in uporabljati.

4) Pripravite se na spremljanje s podporo 24/7

V vsaki novi situaciji boste morali natančno spremljati infrastrukturo, da se boste lahko v realnem času odzvali na kakršne koli pomanjkljivosti. Zaposleni, ki uporabljajo popolnoma novo tehnologijo v novi situaciji, pričakujejo večjo podporo IT kot običajno in različne ure dneva.

5) Vzpostavite pravila za prenosnike, storitve in periferne naprave

Vzpostaviti boste morali pravilnike, kako lahko vaša šola podpira zaposlene doma pri vsem, od internetnih storitev, računalniških naprav ali drugih naprav. Nekaj ​​vprašanj, ki jih morate raziskati:

• Koliko zaposlenih bo za poučevanje od doma potrebovalo prenosni računalnik? Koliko jih lahko zagotovite?

• Ali bo podjetje plačevalo internetne ali telefonske storitve?

• Kaj, če nekdo nima internetnih storitev ali mora hitrost nadgraditi?

• Kakšna je politika naročanja in zagotavljanje zunanjih naprav, kot so tipkovnice, monitorji, slušalke itd.?

6) Ustvarite praktično dokumentacijo (in dostopnost)

Bolj kot lahko podpirate in omogočite učiteljem delo od doma in uporabo ustreznih orodij, bolj lahko vplivate na kakovost pouka in zadovoljstvo zaposlenih. Pripravite pravo dokumentacijo, ki bo vsem omogočila boljše delo - tako končnim uporabnikom doma kot vašemu IT timu. Zagotovite mesto, kjer lahko zaposleni dostopajo do navodil za namestitev vseh aplikacij in orodij , ki jih potrebujejo.

7) Avtomatizirajte. Ponovite.

Zdaj je čas, da raziščete, kaj je še mogoče avtomatizirati v vaših delovnih procesih IT, zlasti ko gre za vprašanja o podpori. Vse, kar je mogoče avtomatizirati, bo vaši skupini omogočilo, da ne skrbi o tehnologiji, pač pa se osredotoči na bolj zapletene vsebinske naloge.

8) Skupaj postavite boljši 'domači urad'

Ne glede na to, ali gre za nasvete, kako postaviti namenski delovni prostor, urediti ergonomijo, delati v prostorih, ki so v skupni rabi z družino, morali boste pomagati, da se vaši učitelji počutijo produktivni in povezani tudi od doma. Uporaba več načinov komunikacije je priporočljiva - vodniki, klepeti, skupna srečanja - ljudem pomagajo le do boljšega učinka, pač pa so vzor, kako ostati bolje povezani v virtualnem svetu.

Tehnologija je ključnega pomena za pomoč ljudem, da ostanejo povezani v času, ko se od nas zahteva, da ohranjamo socialno distanco. Take nenadne spremembe so zahtevne tako za IT infrastrukturo kot za moralo zaposlenih. Boljše IT ekipe lahko pomagajo, da se zaposleni počutijo opolnomočeni, poiščejo nove načine povezovanja in ohranjajo pozitiven odnos do dela.

 


USPOSABLJANJE UČITELJEV ZA UČENJE NA DALJAVO


Že daljčasa spremljam kakovostna gradiva Nika Peacheya, ki pogosto objavlja na temo IKT pri pouku jezika, uporabno pa je tudi pri vseh ostalih predmetih. Čeprav sem nekaj podobnega že napisala v svojem blogu iz lastnih izkušenj, menim, da bi lahko prišlo prav, če objavim tudi to gradivo, ki sem ga prevedla. 

Za kakovosten prehod iz fizične učilnice v virtualno učno okolje, morajo učitelji obvladati 6 glavnih področij spretnosti in znanja

 Okoljsko

• Mirna soba

• Dobra osvetlitev s prave strani

• Pravilno nameščena kamera

• Enostavno ozadje

• Brez zvočnih in gibalnih motenj

• Hladno in dobro prezračeno

 

Tehnično

• Uporabiti slušalke

• Uporabiti mikrofon

• Razumeti nastavitev

• Izklop zvoka / videa

• Odpravljati težav

• Deliti zaslon računalnika

• Deliti gradivo

• Omogočiti 'breakout rooms' ločene sobe (Zoom)

• Uporabiti zavihke brskalnika

• Ustvariti QR kode

• Izbrati digitalna orodja

• Varovati zasebnost

• Razumeti sledenja podatkov


Medosebno

• Nanašati se na osebnost kamere in projekta

• Vzpostaviti stik z očmi

• Uporabiti govorico telesa

• Paziti na pravo razdaljo do kamere

• Uporabiti glas

• Vstati in se gibati

• Razumevati odnose in team building

 

Pedagoško

• Ustvariti angažiranost in interakcijo med učenci

• Spremljati interakcijo učencev

• Dajati povratne informacije o uspešnosti učencev

• Oceniti in spremljati dolgoročni napredek

• Prilagoditi gradiva

• Razumevati izdelavo računalniško podprtih navodil

• Sestaviti mešano učenje (v živo in na daljavo)

• Razviti usposabljanje učencev in dobre učne navade

• Razviti portfelj učencev

 

Vedenjsko

• Slediti kodeksu ravnanja

• Spremljajti varnost, zasebnost, oblačenje učencev itd.

• Razumeti postopke poročanja

• Graditi zavest o posledicah

• Upoštevati zakone o avtorskih pravicah

• Učinkovito upravljati s svojim časom

• Delati kot del tima

 

Motivacijsko

• Razumevanje vpliva izolacije

• Ustvari socializacijo med učenci

• Ustvariti projekte za učence

• Razviti načrt učenja učencev

• Postaviti učne cilje

• Prepoznati dosežke

• Uporabljati video vodiče

• Uporabljati portfelje za prikaz napredka učenca